"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

28.01.10

lecture

Peter Osborne:
THE FICTION OF THE CONTEMPORARY: SPECULATIVE COLLECTIVITY AND THE GLOBAL TRANSNATIONAL
deocamdata atit.
Restul dupa ce se termina
ps: s-a terminat dar eu am ajuns tirziu la un comp ca sa scriu una alta
despre peter osborne voila

despre ce am inteles eu, nefamiliarizata cu discutiile academice despre conceptualitate purtate in inglish, nu am inteles decit la finalul sesiunii de intrebari si raspunsuri, exact, fix la ultimile 2 intrebari, 10 minute. (ce vreti am imbatrinit sint grea de cap)
si ce am inteles nu m-am bucurat de fel
arta contemporana ramine la cheremul a 5 barosani care dispun si impun trendurile dupa cum li se scoala lor (traducere libera din inglish)

de aia m-am dus sa beau si sa uit ca ma cert cu artistu roman, care e sublim dar cvasi-inexistent...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen