"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

27.01.10

Leapsa cu filme

Buuun, de la Rhetta (Marx) am primit o leapsa de filme de la 2000 incoa, cica tari. La mine e twisted, adicatelea. Filme care au insemnat oarece chestiuni la creieri, unele primite de la fostu-nefost. O scriu, die Liste, rpd pina nu imi pica ochii in gura:
in ordine cronologica
Bijitâ Q (Visitor Q) - 2001 - Takashi Miike (cu toate ca mi-a placut mai mult Odishon da' era din 1999)
Sam gang yi (Three Extremes) - 2004 - Fruit Chan, Takashi Miike, Chan-wook Park
Naboer (Next Door) - 2005 - Pãl Sletaune
Hard Candy - 2005 - David Slade
Taxidermia - 2006 - György Palfi
si acu doo de suflet si unu de poveste:
Adams æbler (Adam's Apples) - 2005 - Anders Th. Jensen
das Leben der anderen - 2006 - Florian Henckel (Graf - adicatelea conte) von Donnersmark
si
Mirror Mask - 2005 - Dave McKean
ma bag la somn sa ma gindesc cine isi ia leapsa.
PS: Am uitat un film vazut anul acesta si care mi-a placut ca e savuros ca o placinta cu mac si frisca:
le Concert - 2009 - Radu Mihaileanu
si la cine dau leapsa inca nu stiu, ma doare capu.
evergreena ca e pe val de scoala, lui cris ca nu i-am dat lepse de multa vreme
si hmmm si lui anne ca de la ea mai iau palme citeodata :D

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen