"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

17.01.10

gata

a 4 a zi de hibernare.
m-am amenintat azi sa ies. n-am vrut. am umplut cada si am stat in apa si am citit. a doua carte despre Andrew (Ender) Wiggins. daca in prima carte s-a jucat, in astalalta a vorbit in numele mortilor.
faina. urmeaza a treia, ca asa le-a gindit orson scott card.
acu astept un glob de aur. pina vine ascult no man's landu lu nic si citesc dune. in romana. ca in english am citit-o acu 25 de ani.
am descoperit oricum ca astia de tradusera vorbitoru au balmajit personajele. ori traducatoru ori aia la editare. n-o sa imi dau cartea pe mina lor. cre ca de aia au dat si faliment.
Fishku si mai termina cu parabola. artistu picteaza un magar pascind si criticu vede perenitatea sentimentului inefabil al vremelniciei in dialogul viata-moarte.
pupici zgubilici, miine dau cu nasu in ger. aaa si sa vad daca m-am lasat de fumat sau e doar o abstinenta temporara.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen