"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

30.01.10

de plictis

cind te plictisesti si nu mai ai chef sa iesi din casa in ciuda invitatiilor venite de la unii si de altii (draguti elevi si iubiti prieteni)
o solutie de ultim moment poate fi saitu noidoi, pe care poti abera big time
in momentul de fata sint o spargatoare de banci, android, killer in serie in timpul liber - la alegere
omul cica e cristi zero 2 sau ceva pe acolo
l-am sarit pe cristi zero 1 si cred ca apoi voi trece direct la cristi zero 10

PS: i-am aruncat in cap cu smoala si apa clocotita. isi luase o scara si vroia sa urce la mine in turn...nu a inteles cind i-am zis ca eu imi arunc doar ochii si nu mai vreau creieri prajiti...a dezertat dupa o ora jumate de asediu.
poate va intrebati de ce mai intru daca tot nu respect regula jocului de dating...pai cu cine sa ma amuz?! gindaci nu am prin casa sa le rup picioarele, paianjenul e hranit si gras, asa ca exersez pe unii si pe altii sa vad daca vreunu are rabdare cu nebunia mea. asta pina imi gasesc fratele cel geaman sa ne incepem relatia incestuoasa (ce naiba, doar v-am zis)
brb ma duc sa imi pun o vodca mica

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen