"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

24.01.10

o saptamina

de alergatura, evenimente concentrate, oameni noi, oameni revazuti cu drag.
bilantul ar suna cam asa, nestiind insa, unde sa plasez apogeul saptaminii:
dupa 2 zile in care am dat cca 150 de apeluri telefonice invitind academicieni si personalitati la eveniment, plus o zi de reluari...am avut un intermezzo, joi iar, la guerrilla, in 2 reprize. dimineata cu aura la cafea si small talk, iar seara m-am oferit sa il ajut pe petru sa isi desfasoare "experimentul" music by request. tot trebuia sa mai vorbim despre evenimentul de vineri insa, nu fu timp, pentru ca propunerile veneau de-a valma si nu mai pridideam cu alegerea, sortatul si aranjarea pieselor in lista orara. a fost interesant si mi-a placut.
si vineri evenimentul: sesiune de comunicari in aula academiei romane cu titlul "Rolul Masoneriei in constructia Romaniei Moderne", prilejuita de aniversarea a 130 de ani de la infiintarea Marii Loji Nationale din Romania.
cum a fost si ce as avea eu de mentionat vizavi de aceasta seara, o parte sint pe blogul lui petru, pe care l-am invitat stiind-ul interesat, iar restul le voi scrie pe "de atitudine". as spune aici doar ca impresionant, cu informatii interesante si inspirativ eveniment (si nu petru, nu sint masoana, daca as fi fost ti-as fi spus :)
Buun, si pentru a incheia corolarul saptaminii, am petrecut o noapte alba, asa cum n-o mai petrecusem de multa vreme, cu oameni pe care nu-i mai vazusem de secole -10 ani pot fi un secol - si cu oameni noi, foarte faini. bere, vin, wisiki si gulas, asezonat totul cu bancuri, discutii picante, dezbateri existentialiste la 2 dimineata. eu pe la 3 imi faceam de lucru cu vasele sa nu adorm, ca atipeala intre 5 si 7 nu se pune.
PS: de ce astia la IKEA nu au ciorba la ora 10 dim, pentru oamenii mahmuri care vin la cumparaturi?!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen