"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

28.12.09

meine musik

tocmai ce am primit o leapsa cu muzica de la evergreen. Voila:

Put your music player on shuffle.
Press forward for each question.
Use the song title as the answer to the question even if it doesn’t make sense. NO CHEATING!
Bold the questions and with the answers, give your own comments on how it relates to the questions.
Tag 5 people.

1. Cum te simti astazi? ca un Child in Time - stau, lenevesc si ma joc :D

2. Vei ajunge departe în viata? Clubbed to Death - huh?!

3. Cum te vad prietenii tai? relativ Sober

4. Te vei casatori vreodata? Wild is the Wind - chit ca am fost, poate se mai intimpla

5. Care e tema preferata a celui mai bun prieten? Lily - trebuie sa il intreb who the f... is lily

6. Care e povestea vietii tale? Numb - e din ce in ce mai bine!

7. Cum era in liceu? Cemetary Gates - mai nu e adevarat, mie mi-a placut in liceu :(

8. Cum poti avansa in viata? The Red Shoes - aha...n-am, cred ca de aia!

9. Care e cel mai fain lucru la prietenii tai? Song and Dance Brigade - in sfirsit una sa se potriveasca

10. Ce se preconizeaza pentru weekend? Heavy Cross - clar, e ciudata leapsa asta

11. Ce cintec te descrie cel mai bine? Momma sad - ufff numai mama sa nu fi

12. Dar pe bunicii tai? Zion - mai, ambii sint morti...de fapt toti 4

13. Cum iti merge in viata? Cry for you - ba nu, mi-a trecut asta cu plinsu

14. Ce melodie iti va cinta la inmormintare? Love Song for a Vampire - uuuuu pe multi o sa ii vizitez, dupa...

15. Cum te vede restul lumii? Love is blindness - aia care ma iubesc, nah

16. Vei avea o viata fericita? Mein Teil - daca imi fac io portie din ea, sigur.

17. Ce cred prietenii cu adevarat despre tine? Wake up - de fapt fiica-mea mai mult crede asta ca ar trebui de fapt sa...whatever

18. Sunt persoane care te doresc in secret? Kiss them from me - sa ii pupam da da

19. Cum sa ma fericesc singura? Rezista - ce naiba sa fac

20.Ce ar trebui sa faci cu viata ta? In a Heaven - e clar!



si de dat hai sa o dau mai departe lui Andi ca tot ii plac lepsele si ma ignora lately...
iar cine de o citeste poate s-o faca la rindu-i (ce arhaica sint :D) ca nu imi vin 5 acu in cap...nah, Dragos, Cris si Elena ca ii place muzica

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen