"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

31.12.09

bilant 2009

sint cheauna. trezita de la 3 jumate dupa 4 ore de somn, dau gata ultimile huse si draperii pentru noul look al Controlului. am avut un an muncit pentru placerea mea, intr-o anarho-boemie care mi-a mers la inima. am facut chestii "fabricate" misto pe care le poarta prietenele si cunostintele mele. am bifat o lunga dragoste cu marea, o alta dragoste cu Viena. am cunoscut multi oameni noi. am o foarte buna prietena, punkista mea draga, am un foarte bun prieten, boemul meu drag! copiii sint ok, parintii asisderea, imi lipseste surioara cea japonezita de 2 ani incoa, dar sper s-o revad curind. inima imi e acolo unde trebuie, ceva mai linistita, piticii sint mai tot timpul anesteziati cu muzica si bere, deci n-au chef de razmerite, lilith ce mai da o raita pe afara, dar o las sa isi faca mendrele ca nu-mi place s-o stiu morocanoasa. ce ar mai fi?! un an inceput prost s-a dovedit foarte bun in final, si ma iubesc din ce in ce mai mult. Sa auzim numai de bine!
PS: Diseara petrecere necontrolata in CONTROL! Yeei

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen