"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

07.11.09

si back

m-am intors
avion vij vij
de fapt trebuie sa incep de vineri incoace.
eu maestra de ceremonii la salata de vinete, la ornat platouri, la preparativele petrecerii, multa lume, faina lume, muzica la clarinet, ludmila vorbind in rusa, ce frumos suna...ora 4 simbata dimineata cu dureri in picioare, somn.
si asta fu ziua h
ziua de dupa h, fu cu dus fierbinte pe pietre de riu, in baia cit apartamentul meu.
am privit soarele cum mijeste in curtea jugendstil veche de un secol si mai bine.
cafea si shopping in viena, asa la trap pe strazi cu aer respirabil si parfum de toamna
aaa si fluturii din sera imperiala.
si back in goana, u-bahn si flughafenbus si alergat intre terminale ca eram so spaet
duty free cu alien si haribo si vamesa care ma scoate din minti cu desfacutul bagajului ca are vedenii de pistoale.
si 3 capitole de carte si bucuresti baneasa
kk back
si acu cica e 8 noiembrie.
si mai bine mai stateam o zi doua trei o luna acolo
sa uit ca nu am la cine ma intoarce
sa vreau sa imi iau lumea cu mine acolo
pe ei aceia dragi
m-am deprimat instant din aduceri aminte si piticu care imi dedica melodii frumoase, sau pune melodii triste rau si gata la naiba cu jolly, the joker!
revin la VIENAAAA
imi place din ce in ce mai mult.
ritmul de viata al celor de acolo, orasul cu strazi, cladiri, parcuri, lumina, aerul.
si toti banii pe care i-am cistigat intr-o zi s-au dus pe garderoba noua din care nu am mai ramas decit cu un sfert din ce am cumparat. restul mi-au fost confiscate de fiimea, nah, asta este, o fata am...
eu am ramas cu mirosuri, imagini, frinturi de chestii simtite si cu dorinta de a reveni cit mai curind.
sa il ia naiba pe cardu de memorie al aparatului foto ca nu se deschide.
si supa crema de dovleac si caviarul rosu cu ciocolata si creme fraiche
si mi-e foame, ma duc sa dau iama prin frigider

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen