"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

24.11.09

salman rushdie

deci am fost la odeon si l-am ascultat si
poate sint eu prea nemtoaica
prea perfectionista dar nu,
iaru s-a dat in stamba, s-a comportat ca o papusa dezarticulata pe lsd
tvr cultural a prezentat ce putea sa prezinte o televiziune de elita intr-o tara de prosti: ineptii
iar rushdie a fost rushdie, un talent constient, fara sa fie emfatic, de valoarea proprie.
cum a spus, un scriitor urban pentru ca la tara nu traiesc decit vaci.
noi sintem la tara dar avem pretentii de urbanism, false pretentii, vaci sau mai bine scroafe in copac cu aere de privighetori.
in final m-am "controlat", bere, otilia surubelnitita si artanu care este si el un om... fain
mi-a prins bine pauza de lucru mai ales ca am cumparat niste materiale glam optzeciste suuuper
(am emotii si nesigurante ca n-o sa imi iasa dar trebuie, ca sint doar eu, cea mai tare din parcare si uff doctorii astia cu garzile lor dar nah lilith e vinatoreasa deci stie ce face, deocamdata arunca nada si asteapta, vreau da, EU VREAU)

ps: si gagica a lui jolly care iar ma citesti, te plictisesti sau ai dileme?! vezi-ti de ur love! pfui!

2 Kommentare:

  1. Ah, de când tot încerc să citesc şi eu ceva de Salman Rushdie, dar mereu se interpune ceva. Altceva. Mie mi-a fost recomandat "Pământul de sub tălpile ei", dar habar n-am dacă să încep cu el sau nu.

    AntwortenLöschen
  2. ti-as recomanda Seducatoarea din Florenta, ultimul roman din care Rushdie a lecturatla Odeon. pare interesant, istorie, dragoste, intriga. merge si Pamintul de sub talpile ei. Rushdie e fain, are umor si in ciuda aparentelor nu e greoi.

    AntwortenLöschen