"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

24.10.09

breefing

si am fost la prima seara a festivalului masters of jazz
richard bona mi-a placut tare mult si interactiunea cu publicul a fost una foarte misto.
eliane elias o fi fost ea mare bossanovista dar nu mi-a placut, in special atitudinea ei...asa din prima: va rog sa nu ma fotografiati ca imi pierd concentrarea...nah...am plecat dupa a doua melodie.
oricum fiind invitata a trebuit sa ma comport ca atare asa ca, am dat tonul...ce zici mergem mai bine in club?!
pentru ca in partea a doua a programului serii asta era: clubul tribute, brand new pe calea victoriei.
daca targhetul ar fi corespuns cu mine din punct de vedere al virstei, muzica oldies but goldies m-a exasperat dupa jumate de ora. am rezistat stoica sa ii astept pe the nightlosers care erau the main trupa si pentru ca venisem oricum pentru hanno.
clubul foarte misto, n-am ce comenta un soi de art deco ca stil, cu lambriuri de lemn si canapele in dungi alb negru. se vedea ca oamenii au bagat banu la greu in amenajare dupa sculele care erau acolo. dar nah, dat fiind ca ursusu e numai 8 lei sticla de 0.33 si am lasat la masa 180 de lei in doi oameni, nu cred ca voi trece prea curind pe acolo si da sigur, nu! nu vreau sa imi amintesc prea mult de copilarie si de slagarele care mi-au marcat-o. beatles, abba, smokie, bonnie m si altii ca ei. am executat o plimbare pe magheru pina in control sa vad mai degraba cine e pe acolo.
si nah cam asta a fost seara de ieri.
azi sint cuminte la computer ca am muncit destul iar restaurari de obiecte.
si miine seara dau cu nota la concursul maximum rock, ca deh tre sa cistige fiimiu acolo, mai mult de locul 4 din calificari.
si iar plec la viena peste doua saptamini
asa ca in continuare bizi.
ps: am indraznit iar, a doua oara anul acesta sa calc pragul bluzzului, si pentru ca in seara asta mi-am asteptat niste prieteni asa cam 20 de minute in fata ceaiului negru si misunau diversi barbati cu freza rasa, nu m-am putut abtine sa nu ma gindesc la...
mai bine n-o faceam. da, stiu a trecut un an ar trebui sa n-o mai fac dar cum spuneam nu m-am putut abtine. dar mai bine muncesc si uit, dupa cum imi spunea azi o prietena, focalizeaza ginduri, creativitate spre ceva concret si frumos care sa te umple de satisfactie si bucurie.
asta voi face!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen