"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

12.10.09

bla-bla-uri

iar a trecut o saptamina si a venit alta.
mi-am tras look-ul de iarna: tunsa si bruneta.
am facut abuz de munca, de haine noi pe care le-am plimbat pe la petreceri si un mic abuz de bere, acasa, in control, la party si in fire.
doua chestiuni de mentionat:
fishku tot prietenul meu cel mai bun este indiferent de gura lumii, nah sic ca asta e realitatea! asa platonic, cu iz de flirt si confidente :P
si punkul merge bine cu topaieli si zgiltiieli.
l-am vazut si auzit aseara pe acesta, RENE BINAME
in Fire a cintat si a cintat suuuuper bine, un adevarat punk old school asa.
deci sint incarcata cu tot ce e mai pozitiv, intr-o zi de luni si de inceput de saptamina. ca, nah, am nevoie...in wikend e green fair si am de lucru o gramada...am cumparat materiale, fac fuste, corsete si manusi goth :)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen