"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

05.09.09

wikend

dupa iar o saptamina de zugraveli colorate..pereti galbeni, verzi si albastri cu dunga portocalie si drumuri pe la ikea de bastalnit obiecte functionale din alte obiecte cu alte destinatii si reconditionat mobila veche care se cam tuflise (moama cum mi-au iesit consolelele dupa smirgheluit la masina, baituit si ceruit) si logic dupa ce am cistigat si banii pe masura (durerile de spate si picioare se trateaza cu dormit cu labele pe perne dupa ce ai baut un pahar de apa cu magneziu si aspirina efervescenta cu vitamina C) merit un wikend perfect...
vroiam sa il incep de aseara dar am fost cu picioarele in pioneze rau si nu am mai tras decit o bere in cur pe banca de la fintini vorbind cu lumea la telefon.
nu fu ca vinerea trecuta sa fiu in drum spre casele mele si sa dau nas in nas cu rholes si cu inca doi baieti draguti cu care sa ajung apoi la proptit fundul pe terasa fancy de pe strada franceza...cu aceasta ocazie am aflat de nunta lui rholes cu draga de cris asa ca sunat fata sa vina s-o vaz si io ca imi era dor de ea...si bineinteles ca o sa mi-o iau zdravan pe coaja de la cris daca in loc sa imi vad de viata mea tot caut closure la chestiile care imi zdranganesc prin cap...am rascolit piticii din dulap un anume personajcucarenuamchefsamavadpentrucamaumpledespume a fost subiect principal si sigur o fi sughitat si in finalul apoteotic am conchis amindoua, ca de fapt, jolly e doar o masca si ca anarhismul este de fatada daca el in speta nu este decit un biet mic burghez care se complace intr-o patetica si anosta viata corporatist meschina. bun si asta e behind sujectu ca am mai bune chestii de facut...cum ar fi spre exemplu sa dau fuga pe motoare ca e la carti si ce poate fi mai fain decit o traista plina cu simone de beauvoir, henry miller, jack kerouac si sa n-o uitam pe claire castillon care imi place la nebunie...am marcat multe, multe carti si doo beri cu fishku, oaie si ciocio.
am pus de un plan razboinic de continuare a serii la guano apes, bere si control, apoi.
ne auzim pe luni ca miine voi mahmuri si daca voi fi valida poate voi gati ceva bun..sa zicem, salata orientala, salata cu batog de macrou si ciulama de ciuperci cu mamaliguta.
deja mi-e foame!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen