"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

11.09.09

alta vineri

in metrou mi-am amintit:
am avut zilele trecute o intilnire cu un sobolan.
iesise dupa mincare, cred,
undeva pe la casa radio de sub un gard
si eu si el ne-am speriat reciproc.
eu, ca imi iesise exact la picioare
el, ca eram o bucata de carne prea mare!
femeia grasa de linga mine avea o alunita imensa pe obraz
semana cu un sobolan.
si nu, n-am fumat nimic, si oricum fumatul nu ma tripeaza
sint defecta, am imaginatie galopanta.

ps: am vazut doua tablouri misto la evenimentul asta din control

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen