"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

01.07.09

revenit cu modificari

din vama..fu bine
bere, surubelnitze, oameni de bine cu care m-am revazut
prieteni pe care i-am imbratisat cu foarte mult drag
tot felul de oameni de la punkeri anarhisti la hippioti ateisti cu care am incins discutii fumat cite ceva si bineinteles beruit mai mult
midiile au fost cele mai bune
si bineinteles pus de work-shop-ul din iulie august
cu doua locatii
hand si control
si revenit in bucuresti unde am munca multa multa multa
colectia pentru green fair din green hours 18-19 iulie
rochia de nunta a alinutzei
afise si multe chestii pentru cele doua magazine unde imi desfasor fortele
si asta este muzica acestor zile


in rest

sint a kind of bitch, recunosc dar nu ma pot abtine si
pentru ca asa am hotarit io sa fiu
si asta este
unde nu-i chimie nu poate fi altceva decit o prietenie si atit
nu mai am rabdare sa zabovesc si nici la virsta sa fac compromisuri inca nu am ajuns
m-am hotarit:
sorry
da' tre sa move on
weiter pina il gasesc pe un EL


ps
hotarit ca imi tre musai, a dragon on my back,
de fapt un ochi de dragon albastru sa imi pazeasca spatele
pentru ca am intilnit un tip cu multe tatuaje foarte misto (muulti jokeri hi hi) care mi-a dat un pont
:D

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen