"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

01.04.09

de petreceri "controlate"

Si fu ziua Otiliei, de fapt fu si ziua Madalinei, dar fiica-mea a ales sa isi sarbatoreasca cei 22 de ani proaspat impliniti intii intr-un weekend prelungit in Bruxelles si Amsterdam iar apoi la concertul In Flames.
Asa ca de tortuletz a avut parte doar Oti.
Si fu bine. Am inceput-o cu discutii despre anarhie si capitalism, am continuat cu rolul artistului roman si cum se ineaca el in vodca, discutii udate cu bere si pentru ca atmosfera s-a incins am dansat, am ris si m-am balambanit pina pe la ora 2 jumate...pe Oti am surprins-o cu tortuletzul si cele doua luminari in care a suflat, pe Florin l-am nedumerit, pe o fata pe care spre rusinea mea habarnam cum o chema am marcat-o - postulatul meu: romanii nu au coaie i-a ramas intiparit in minte pina spre dimineatza.
ieri usor mahmura am constatat si urmele "dezmatzului":
turul pantalonilor mei era murdar de bere si negreala si bineinteles de tort...bai ok fundul ud imi amintesc ca l-am avut la un moment dat, dar cind mi-am sters io degetele de pantaloni, asta nu mai tin minte...
uite ca am uitat s-o intreb pe Oti cum a plecat intr-un picior acasa, fara talpa cizmei, desprinsa undeva pe la miezu noptii.
in orice caz mergind aseara in control, Simona stia tot desfasuratorul petrecerii...
barmanu ii daduse toate detaliile!!!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen