"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

17.03.09

pentru un om bun

un om bun are nevoie de ajutorul nostru asa cum si ea i-a ajutat pe altii mai nevoiasi si la ananghie.
nenorocirea loveste indiferent de cine esti si de regula necazurile nu vin singure niciodata.
evergreen a ramas fara tata

rox, draga mea, ultima data cind am vb mi-ai trimis un mare hug
sint linga tine si vreau sa iti arat ca acum in momentul asta nu esti singura.
si unde-s mai multi puterea creste si aici gasiti amanuntele:
http://rusoaica.weblog.ro/

2 Kommentare:

  1. fi tare greeeeenule ! :(

    AntwortenLöschen
  2. draga rox cu tuate ca nu ne cunuastem,tin sa i.ti transmit cele mai sincere condoleante .Nu de mult timp in urma am fost si inca sint in situatia ta. asta stiu ca nu te puate consola insa incerca sa realizezi ca parintele tau se afla intr-o alta viata plina de spritualitate si liniste deplina.I-mi doresc ptr. tine sa ai mai departe curajul de a combate viata mai departe ,capul sus ,recupereza-ti tuate fortele spirituale ca si corporale si traieste mai departe cu credinta unui Om care iubeste vita......
    fiinca cinva vom pleca totii de pe acest pamint ,fiindca sintem totii oaspeti.Sint un necunoscut care in aceste momente este alturi de tine,si i-ti impartaseste durera.
    Este frt. greu stiu......Tuate cele bune Adrian constantinescu

    AntwortenLöschen