"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

18.02.09

vama veche o amintire?!

am auzit un zvon nelinistitor cum ca toate terasele de pe plaja din vama veche s-ar fi demolat, pentru pista aia de biciclete, cineva imi spunea azi ca shrooms si expirat nu mai sint, corsarul asisderea, aparent si teresa hand cu toate ca nu era pe plaja...l-am sunat azi pe madalin (unul din patronii terasei hand) sa aflu vestea de la sursa.
cred ca dormea ca nu mi-a raspuns :D
care mai stie ceva sa imi zica si mie una alta, plizz

4 Kommentare:

  1. uff deci si tu ai auzit...culmea e ca nu s-a prea facut mare caz prin presa de asta..si parca nici pe mircea toma nu l-am auzit sa zica ceva

    AntwortenLöschen
  2. corsarul si hand sunt acolosha..don't worry. sa mai dea nitel lac pe lemnul de la hand era o idee buna pentru protectie, in rest..va fi ok

    AntwortenLöschen
  3. mah e bine atunci, m-am lishtinit :)
    nu-l mai sun pe madalin ma duc direct la iasi cind s-or incalzi vremurili

    AntwortenLöschen