"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

09.02.09

uff si de la capat

uff am inceput sa respir in sfirsit!

au fost niste zile cam asa:
telefoane incinse
drumuri incoace si incolo prin toate colturile bucurestiului, de la otopeni cargo pina la big berceni.
curatenie radicala in casa, cu pereti spalati, mutat de mobila si aruncat boarfe
adus cosciug in miez de seara
injurat printre dinti popi, care una spun la telefon, financiar vorbind, alta spun la intilnirea face2face
certuri cu groparii care se inmultesc peste noapte de la 3 la 5
nebunii temporare
gatit mincare de post pentru parastas
cheltuieli neprevazute
insa si intilniri cu oameni, unele foarte placute si conversatii pina noaptea tirziu
in final mi s-a promis ridicarea unei statui
n-am nevoie, stiu ca mi-am facut doar datoria morala fata de cineva care nu mai este si care mi-a fost drag si pe care l-am respectat pentru calitatea de a fi un OM

si acum ma arunc in viltoarea unor activitati febrile de creatie vestimentara, de evenimente cultural artisticoase, de dezvoltare materiala si alte chestii misto care imi vor umple timpul...
si da niste concerte si niste baute

barbatii sint undeva inclusi si ei pe acolo pe la sfirsitul listei...cit despre dragoste, asta este si mai ascunsa...poate e la colt de strada, poate este la capatul pamintului...nu prea am chef s-o caut poate i se casuna ei sa iasa singura la lumina!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen