"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

15.02.09

de valentini si alte alea

trecu si valentine-ul care ptr mine e total scheiss egal si daca as avea iubit si daca n-as avea...cum nu am zilele astea decit munci si planuri si proiecte mi-e mai usor fara explicatii de ce si in ce fel.
e bine ca m-am odihnit in wikendu asta.
la underfest n-am ajuns pentru ca mi-a fost prea somn si prea bine in fata televizorului cu un pahar de vin.
bocancii s-au inmultit la inca o pereche foarte punk cu talpa groasa, cred ca ii voi uda miercuri la concertu cobe din control :D

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen