"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

19.02.09

lansare in atitudinea vestimentara

de azi am inceput aventura in moda!
daca v-ati tot intrebat ce am mai facut in ultima vreme iaca-ta si raspunsul:
de citeva zile lucrezi la un proiect care mi-a bintuit mintea de ceva vreme, moda ca atitudine si m-am hotarit sa creez haine si accesorii pentru cultura underground!
sper deci ca punkerii, metalistii, goticii, rockerii, hippies, emo si goa people sa imi devina clienti fideli.
am nascocit si un blog nou pe aceasta tema care se va umple cu pozele modelelor pe care le voi face pe masura ce imi vor veni idei.
deocamdata primele modele sint niste manusi/manecare fara degete din catifea si dantela cu diverse aplicatii, pentru petreceri gotice si nu numai.
avind si sprijinul asociatei mele si al atelierului de croitorie si marochinarie al firmei noastre sper sa reusesc in curind sa fac din numele FABRICA9 o marca cunoscuta.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen