"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

22.02.09

de somn gotic

azi a fost o zi ciudata si plina, dupa o noapte dormita fara prea multe vise cu pisica mea neagra si torcaitoare in brate.
si m-am intilnit pe strada cu o fosta colega de munca care la + 10 cit are fata de mine arata la + 25. ea m-a recunoscut, ca oricum eu as fi trecut fara s-o bag in seama.
si am aflat din povestirile ei ca printre fostii colegi morti se numara si primul barbat din viata mea. si chestia asta petrecindu-se inca de acu 5 ani..........cit de ciudat azi am stat sa mi-l amintesc dar culmea in cap nu-mi venea decit o fotografie pe care o am intr-o cutie, si faptul ca zimbea larg intotdeauna. deci el e mort, mort este si un altul de care imi placea...si am ajuns pret de citeva minute sa ma intreb de ce mi-au murit...brusc mi s-a facut dor de bogdan si iarasi m-a cuprins teama ca zvonul mortii lui ar fi adevarat. am gasit acum ceva saptamini o agenda veche cu numarul lui de telefon din onesti...dar are sens sa sun?!
si am fost la gotzi la o petrecere intr-un club nou, mai bine spus, o casa strimta in care se inghesuiau oameni care mi-au dat senzatia unui clan sau a unei societati secrete. pina si stampila de pe incheietura este greu descifrabila si are niste desene stranii.
si am venit acasa la fiimea care mi-a deschis usor somnabula.
maninc ciocolata si dupa tool am pus ceva saliva si ma gindesc sa ma culc ca bergenbierul baut repede in 15 minute m-a luat de ochi.

aaa si azi
....am facut niste pantaloni trazniti goa style in trei culori (poza pe fabrik9 miine dimineata cind o s-o pun)

it's all inside of me
it's all inside my head




Saliva-Always





1 Kommentar: