"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

05.12.08

vine moshu pe carare

a venit sezonul cumparaturilor de cadouri
ca de obicei argint (cercei anul asta ca inele n-am gasit nimic sa imi placa)
chestii parfumate (betisoare si esentze)
si carti
oferta la cotidianul cumperi o carte, primesti una gratis
asa ca m-am ales cu:
john updike - centaurul
arthur c. clarke - sfarsitul copilariei
muriel spark - domnisoara brode in floarea varstei
sebastian barry - calea cea lunga
si bernard malamud - lada fermecata
pentru cele cumparate:
isaac asimov - soarele gol (citita dar vreau s-o recitesc)
claire castillon - insecta (citita dar e bine s-o am)
marguerite yourcenar - piatra filozofala (citita demult am cam uitat-o)
si inca doua pe care nu le citisem dar i le-am dat unui prieten de mos nicolae (le iau io cu imprumut)
o culegere de proza erotica scurta si un ray bradbury

si am mai luat doua carti de la dalles:
un bukowski (povestiri) si welsh (trainspotting) pentru cineva dar o sa le impachetez si o sa le pastrez 9 luni pina la ziua lui, pentru ca acu e artzagos si cu puscheti pe creier!

siiii am primit un parfum barbatesc D&G
danke!

si in rest a nu stiu cita seara in control
m-am intilnit cu un om pe care nu-l mai vazusem de vreo 5 ani (avea barba si nu l-am recunoscut din prima)
au venit si fetele la beri si oti cea punkeritza era vesela si binedispusa, io cam somnoroasa, alex ardeleanu foarte vorbaretz si fishku era intre vorbit, beruit si dormit
si io, ma simt azi de parca m-a calcat trenu pe cap si cica in dupa amiaza asta, avem petrecere de craciun...
vreau acasa sa dorm,
mosule, cinta la alta masa de data asta!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen