"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

27.12.08

de sarbatori

si am avut sarbatori calme.
de ceva vreme nu le-am mai avut asa, ori se petreceau in tristeti si nervi, ori in galagie si balamuc, ori in agitatie si oboseala. a fost primul an in care am fost musafir si nu am facut nimic nici macar brad.
si ajunul m-a prins in control, CTRL, cum ii zice oti, dar pentru ca za parti era anosta, am plecat la garsoniera si am ascultat fischer z pina la 3 dimineata, asa ca trupa si-a mai cistigat un fan. (garsoniera in colturi multe era interesanta, propietareasa in cuba, noi am baut ramazzotti, de fapt oti ca io am spus bleah)
ziua one a fost vizita la fii-mea, cu mincare muulta si vin rosu muult si cronicile din narnia si madagascar unu si doi asa ca de tihneala iepurelui. si mada m-a facut sa ma simt tare mindra pentru ca a gatit felurite cu mintea si miinile ei. piftie, oua umplute, salata a la russe, salata de vinete, sarmale (o minunatie), iepure la cuptor si placinta cu mere (la 5 dimineata trezita din somn dadeam iama la inca o portie de placinta).
ziua two a fost vizita la mama si tata, normal, obisnuit, ei imbatrinesc, se bucura de cadouri mai teribil ca niste copii. nu stiu daca e mai bine sa plece ei inaintea mea sau sa plec io inaintea lor (si totusi capul ma doare si ma gindesc ca poate o mierlesc inainte de vreme, macar revu la budapesta sa fie ok)
si apoi am pus punct unei chestii, si am agatat de clanta unei usi doua carti un bukowski si un trainspotting, un cadou care trebuia sa fie acolo la cine fuse EL, si pentru ca nu a pus nici mardeiasii si nici ciini sa ma alunge, (e foarte posibil nici sa nu fi fost acasa), am indraznit si mi-am incheiat socotelile; imi place sa am ultimul cuvint: ramii sanatos!
si acu sint tot in vizita, de aseara inca, la niste prieteni dragi.
si facind bilant pina acum:
primit cadouri faine, carti, lampa de citit, luminarele, mozart lichior, bomboane, cercei si daruit asisderea lucruri care am simtit io ca vor fi bine primite.
si azi noapte ca sa fie totul misto am revazut
chocolat, juliette binoche si johnny depp, un film frumos despre dragoste, savoare, simturi exaltate de ciocolata.
trailerul

si muzica


sarbatori fericite in continuare, mai am vizite de facut :)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen