"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

22.11.08

degringolari de noapte si rammstein

aseara m-am intilnit cu fishku si cu niste prieteni de ai lui, oti in spetza, o tipa tare faina, punkista vesela. m-am simtit bine chiar foarte bine, din control am aterizat intr-un bar, no-name, inca, club. playlist divers de la rammstein la clubbing expirat cu trecere prin ska-p. 80% cam naspa, alegeri si treceri proaste, nu ma incinta foarte tare clubbingu dar am tzopait pe prodigy, limp bizkit si cannabis. dupa trei bascule de bere si un pachet de tutun si intilniri cu fetze cunoscute am plecat prin noaptea caldutz racoroasa. chiar mi-a placut seara, noaptea si dimineatza, cind stai de baute si apoi de povesti, nu simti cum trece timpul si ai si un feedback bun. mi-a mai disparut un pic de spleen si din oboseala psihica din ultima vreme. este bine.
si iaca-ta ca va fi si mai bine, am primit asta pe mail:

„Stürmische Zeiten…“
Während Rammstein im sonnigen Kalifornien ihr neues Studio-Album aufnehmen, ist in Berlin heute der erste Schnee gefallen. Viele Fragen habt ihr uns geschickt, seit Euch die Nachricht von Aufnahmen zum neuen Album durch die Rammstein-Website erreicht hat. Viele Gerüchte überfluten seitdem das Internet. Die Produktion des Albums wird einige Zeit in Anspruch nehmen und eine Veröffentlichung ist nicht vor Herbst 2009 geplant. Wenn alles nach Plan läuft, werden wir bereits vor dem Sommer 2009 die erste Single hören und auch noch vor Jahresende Rammstein zum Tourstart begrüßen können. Auf dieser Tour, die bis weit in das Jahr 2010 hineinreichen soll, werdet Ihr nach der langen Zeit des Wartens endlich ausreichend Gelegenheit bekommen, die Band wieder live zu erleben. Vor allem auf unsere treuen Fans und Mitglieder der Community warten im Tourjahr 2009/2010 einige Überraschungen.

si traducerea libera si pe scurt ar fi ca Rammstein inregistreaza un nou album al carui single va aparea anul viitor in vara, albumul va iesi prin toamna, iar la sfirsit de 2009 si in 2010 va fi bineinteles turneu de concerte Rammstein.
deci daca nu voi crapa pina atunci voi fi mai mult decit fericita.
vreau sa ii vad si sa-i ascult live!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen