"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

02.10.08

groovy baby, shake that butt

nu stiu ce m-a binedispus in dimineatza asta
o fi de vina
somnul adinc de azi-noapte
soarele
toamna
cafeaua in parc
senzatia de liniste, de je m'en fiche-ism pe care le-am trait brusc,
faptul ca mi s-a nazarit ca viata este in fond frumoasa,
cind ti-o bucuri singur in placeri marunte si nesofisticate
si cit de clar mi s-au revelat niste lucruri care pina acum citeva zile erau absconse si macinatoare,
ce va fi, va fi,
la momentul in care voi fi nevoita sa aleg,
voi alege brusc fara sa ma mai consum in ginduri inutile!
pentru ca si miine va fi o zi
iar, azi imi ajung

un zimbet
un cintec
un dans
so gruuuuve in za mornin'

ps: imi pare rau, nu pot sa fiu calculata si precauta,
ma consuma mult prea mult,
asa ca prefer sa ramin aceeasi incapatinata, impulsiva, necontrolata persoana

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen