"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

30.10.08

bisericute

am fost aseara la o reintilnire guerrilloasa. in que pasa. (intradevar un local fain cu preturi oneste, muzica foarte misto si canapele moi - s-a calificat pe lista de locuri favorite in care imi pot serba zilele importante) singurul minus nu exista ventilatie si dupa un timp incepi sa plingi - am si fumat ca un turc de altfel.
oameni noi, oameni vechi, oameni placuti, oameni indiferenti.
usor bisericoasa la inceput atmosfera, a inceput a se destinde dupa venirea unora si plecarea altora.
cred ca in continuare ma voi vedea doar cu oamenii pe care mi-i aleg sa ii vad. in ciuda tolerantei care ma caracterizeaza, nu mai am ficatul de a participa la intilniri in care "sa fac frumos".
cu toate ca la fel de bine as putea sa stau in bisericute.
mai vedem...

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen