"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

24.09.08

me: linistita! voi?

am luat o pauza cam lunga de scris dar deh, am avut trebi.
luind-o cu inceputul ar fi cam asa:
traduceri
romexpo
iar traduceri
arbeit-ul de rutina
intilniri
guturai

singura chestie pe care o s-o dezvolt o sa fie romexpo, tirgul de cosmetice. in citeva cuvinte, organizare din ce in ce mai deficitara, detalii de amenajare ignorate, servicii proaste si scumpe, mincare asisderea (dealtfel am completat un chestionar al expozantului unde am dat tare cu paru' in organizatori) singurul plus: citiva oameni de treaba si curatenia la toalete!
despre expozanti multe firme, destule no-names, multi unguri si bulgari si turci si polonezi, unii inteleg prin tirgul de cosmetice o ocazie sa vinda masiv si atunci transforma standul in bazar, in unele locuri aveam impresia de en-gros-ul europa!
expo-moda: in doua corturi-baraci imense..blanuri, haine de piele, incaltaminte, ciorapi si accesorii...moda, ca intelegere fashion, inexistenta...acelasi tip de en-gros!
vizitatorii: hmm fauna feminina autohtona...meshe, gene false intoarse, obrazu gros sulemenit, unghii false cu modele, multe glitzere, tocuri de centura si tzoale asisderea...putine fapturi m-au impresionat in mod placut, citeva chiar dragutze si imbracate cu gust, fara ostentatie.

hmm un fapt anecdotic: nu conteaza ca esti o cucoana de 60 de ani, e funny sa subtilizezi un creion dermatograf !

in rest sint linistita, zimbitoare un pic, vechi cunostinte si prieteni au reaparut in viata mea!
e bine...e loc de reinnodari de relatii si alte inceputuri
nota personala: m-am hotarit sa fac o pauza de fumat..ma simt prea intoxicata!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen