"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

13.09.08

despre alfa si omega

vorbeam zilele trecute cu un prieten despre perechea pe care si-o doreste fiecare, despre cel/cea cu ti-ai imparti existenta, despre cel/cea cu care ai merge pina la capatul lumii.
e un subiect de pritocit si in sinea proprie, lucru pe care de altfel il fac de ceva vreme incoa cu mici pauze de zburdat pe cimpiile vesele...
ce mi-as dori eu de la un barbat: sa imi fie sare si piper, sa nu-mi puna limite, sa nu incerce sa ma schimbe, sa-mi respecte dimensiunea umana, sa vada in mine si o femeie dar si un camarad si sa ma iubeasca mai putin decit l-as iubi eu.

poate exista nedumeriri, deci explicatii:
sare si piper intr-o existenta inseamna si echilibru dar si condiment atit cit trebuie sa fie pentru un cotidian trait nu tirsiit.
de buna voie si nesilita de nimeni daca simt ca trebuie, ma transform in fluture...nu imi plac limitele, ma inhiba, acumulez frustrari si daca nu pot fugi intr-o lume interioara fug la propriu indiferent de consecinte, asisderea daca ma simt redusa la dimensiunea de carne.
apoi eu gasesc temeiul unei relatii ca fiind fair play-ul, respectul pentru ce este, gindeste si face omul de linga tine, puterea de a fi acolo cind e nevoie, a vorbi deschis despre probleme, a imparti, a pune umarul, a merge impreuna la razboi!
iar cit despre impartitul iubirii stiu ca sint un om mai bun cind iubesc, atunci orbesc usor de ochiul sting, acolo in zona fiintei mele...

ps: inca nu am gasit, mai caut, cu toate scormoniturile printre pietre, pe dupa copaci, printre sobolani, viermi, cameleoni, fantasme nocturne usw.
daca voi gasi, generoasa cum sint, voi dezvalui locul unde se afla insula perechii ideale.

2 Kommentare:

  1. aveam si eu mai demult o lista asemenea, cu timpul, insa, am uitat de ea. cred ca simti cand apare alfa al tau. eu caut niste carti de psihologie pentru cupluri :)

    AntwortenLöschen
  2. tu ii spui lista eu ii spun dorinte legitime si intemeiate si reguli existentiale ...alfa ala singurul apare greu..apar in schimb o gramada de jumatati, sferturi, zecimi de alfa care coloreaza citava vreme existenta ca apoi sa se faneze in ceatza...carti de psihologie nu citesc

    AntwortenLöschen