"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

06.08.08

Hand on the Button - deadline update

deci sintem pe drumul cel bun
sponsorii se ocupa de print (fotografiile sint in lucru)
flyerele sint taiate
primit ajutor matinal de la oaie si ciocio pentru carat cartoane deci avem si panotarea
azi achizitionez folie si restul de materiale
printez si afise tot azi!
la noapte bastalnesc cartoane

ps: am un deget mare mina stinga, invalid, care se nu se bucura ca are capacel de piele, carne si singe inchegat in virf...dar astazi mi-a marturisit ca se simte mai bine dupa ce l-am scos la aer intre doua bandajamente...thnx razvan pentru munca de infirmier. si cu aceasta ocazie mi-am dat seama inca odata (daca nu mi-a fost clar pina acum vreodata) ca degeaba vreau eu sa dau pumni in gura si sa rup capete citeodata, criminal in serie nu poci ca sa fiu, deoarece as lesina linga victime + cosmarurile de rigoare (azi noapte degetul meu era taiat pe jumatatea longitudinala si il tot lipeam intr-o veselie, si el tot cadea ca se impuroia si nu mai pridideam sa il tot spal...multumesc george pentru biriiala cu spitalu si cusutu degetului si amenintari cu pericole de tip "iti vei pierde degetu"! io, spital: no way!)

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen