"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

14.07.08

Hand si Vama

Vin gindurile stol si atit de inghesuite unele intre altele, incit nu stiu pe care sa il aleg primul.
deci le iau de-o aripa le privesc in ochi si le dau drumul mai departe.

joi ziua 1...somn de voie in compartimentul cvasi gol: eu, vara-mea si iubi a ei. constanta, alte fete vesele si prima bere bauta in autocarul spre mangalia. vama era tot acolo deci ora 15:30 puneam cortul intr-o curte-camping. am preferat de data asta umbra copacului si dusul la trei pasi de cort, contra sumei modice de 6 lei pe noapte. apoi hai sa cautam lumea cunoscuta. cris si rholes pentru inceput. "hand" pentru restul serii: bere si sambucca. discutii constructive despre expozitia de fotografie din august, ultimile amanunte intre noi...si cafea cu rom si sambucca si hamsii...si somn

vineri ziua 2...e bine sa te trezesti la umbra. plaja spre bulgari e ok..nudului ii sta bine la soare, cam asta ar fi dimineata de vineri apoi spre prinz, dupa mincare, siesta cu bere in "hand" si detalii despre expozitie cu madalin si mircea...apoi bere si cunostinte noi. george (travka) dragos (omul cu elfii pe piept) alice si razvan (...si aici revin cu detalii...) si bineinteles mary (e faina rau fata asta..nici cu sally nu mi-e rusine dealtfel)...un mic somn asa de vreo 3 ore taman spre ora 22 cind iti sta bine sa incepi un party. inceput cu grimus si bere, continuat normal cu sambucca, dar mai moderat, apoi iar bere...si socializari...au venit si andrei si mits deci ne-am inmultit, vara-mea e belalie cu gagicile pe plaja trec si pe la stuf asa scurt s-o vad dar ma razgindesc si ma intorc in hand ca e mai bine si berea mai buna. plimbare inainte de nani cu razvan si alice.

simbata ziua 3...si nu ma doare capul deci tot plaja se cheama ca e. s-au indesit corpurile la soare, in proximitate ramin singura nuda. fetele nu indraznesc sa renunte la slip. prinz si adio bronzat ca mi s-a cam luat de sportu asta: mi-e sete si atit...asa ca, sa bem tovarasi! dupa o ciorba si niste pui...si bineinteles ca fiindu-mi dragi madalin ciprian mircea andrei tudor si anca lavinia rodica si restul oamenilor din hand, acolo mi-am facut popas. intii o bere cu stefan si la multi ani inca o data! razvan si alice si dragos erau si ei acolo deci am avut companie vesela. si bineinteles si mircea2 cel blond (student la fizica cica, a doua facultate dupa cea de filozofie, la 28 de ani inca baiatul mamei) care si-a inceput asaltul...am scapat elegant cu o siesta linistita in cortul lui alice. si foaaame deci friptura la umbra...iar seara ne pregatim de timpuri noi...bintuieli cu alice si razvan sa scap de mircea2 (in intervalu a 4 ore a ajuns de la: esti frumoasa, la: te iubesc) si apoi stai sa caut verisoara prin baruri si terase, ba stai ca pe ea am gasit-o, dar e pierduta iubi ca s-au certat si conflictuat.
gasim si verisoara si iubi dar si omul pe care as fi vrut sa il vad pe alt continent (se bintuia pe la terase intre doua clatineli intr-o companie nu prea interesanta...deh, cu mine e: who the fuck are you! deci oamenii mei interesanti, nu prea mai are cum sa-i cunoasca... e problema lui daca ramine la junkiste cu paru roz)
si reluam in timpuri noi (n-au cintat "stere" dar hartanu ramine hartanu) inghesuiala mare dans a venit si andi...iar dans si bere si tare imi mai sint dragi razvan si alice...roxana e draguta dar tacuta...si mircea2 nu m-a biriit s-a dus la somn...si eu pe la ora 3 am capitulat.

duminica ziua 4...trezit, facut bagaj, trecut pe la corturi prietenoase sa imi iau ramas bun..nu stiu cit mai stau, nu stiu cind plec..vom pleca in doi, eu si andi, dupa ce discutam despre concerte cu madalin si ciprian. si cum discutia asta nu mai vine, ni se face foame si punem de o salata la lighean in 5 oameni...si ne punem apoi pe dezbatut, cit doarme andi..eu, alice, roxana si razvan..anarhismul, globalizarea, americanii, militarismul, biserica crestina, ce dreaq cauta astia prin tarile arabe sa dea cu pusca si bombardeaua, si uite facem schimb de idei si de citiri si cadem de acord ca ar fi interesant sa ne mutam cu totii, asa vreo 10 oameni intr-o casa, iar in toamna sa si materializam asta...si iaca-ta se traseaza si liniile concertelor din final de august si la concerte il voi lasa pe andi sa se desfasoare, eu ramin la ce stiu mai bine: expozitii! sa vedem cum se va pupa vernisaj fotografie, seara 9 august, cu concert O.C.S. spre miezu noptii...sper ca bine! si plecam spre bucuresti dupa pupaturi multe si promisiuni de cafele in bucuresti (de abia astept)...si dragilor din hand, voi fi iar cu voi in curind. strins cort in 5 minute si hotarit ora 17 jumate plecam cu autostopu...sud coreeanu fu de treaba dar nu fu decit pina in mangalia...de acolo dupa o ora de aratat cartoane cu: spre bucuresti! clacam si luam autobuzu pina la constanta unde ajungem catre ora 22 asa ca hai tot autostop; de la benzinaria iesirea din constanta cu jeepul si cu directorul salii polivalente la volan...am ascultat miles davis si am motzait fara chef de intoarcere in bucuresti. arrival hour 01:23. si mmm somnnn


multumiri:
ciprian, madalin si mircea pentru ideea care ati avut-o si ideile pe care le mai aveti, sinteti niste oameni minunati!
andrei, tudor, socks, anca, rodica, lavinia si restul echipei care fac din hand casa mea de vacanta, pentru bere, tigari, cafea, sambucca flambata, zimbete, glume, small talk si socks ia-o mai incet cu petrecerile high in miezul zilei!
alice si razvan pentru sarea si piperul din acest weekend, si la cit mai multe intilniri...
si hello mary..meet sally!
ps: n-am poze asa ca imaginati-va singuri un weekend flamboaiant!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen