"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

07.06.08

ploaie de zimbete

sint linistita, zimbitoare...am avut o zi faina.
shopping, shopping cu grinciuletzu meu iubit...si pantofi si hainutze si papica si plimbarica cu sacose prin ploaie...
si pentru ca aveam nevoie si de cirese:
mi-am revazut pisica mea iubita..si surpriza surpriza a venit in vizita si dragul meu fiu...
picaturile de viata imi trec prin vene si imi aduc zimbetul in priviri
sint bine

ps: starea euforica scuza deraierile textuale...miine dimineatza marea ma asteapta

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen