"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

27.06.08

frica

aseara am realizat un lucru...ca in situatii de criza nu te poti baza decit pe tine insuti...familia se alarmeaza si ulterior iti reproseaza ca ii pui sub tensiune. copiii daca ai ghinionu, ca unu sa fie la cuca macaii si altul bolnav, nu prea au cum sa fie linga tine, iar prietenii iti dau sfaturi.
nasol e, ca nu sint omul care se plinge cind are o problema ci de regula ma tin pe picioare.
si alt ghinion a fost ca altii, care intradevar ar fi venit in sprijin nu erau in bucuresti.

aseara am avut din nou acel sentiment cretin de moarte si de frica.
cind te cufunzi in tine ca si cum fiinta se ineaca in trup si te simti de plumb.
urmarea, mina stinga nu se simte bine e inca usor necontrolabila.
cineva imi spunea ca e vorba de tensiune, posibil, important ca primul ajutor la farmacie nu ti-l da..cica sa te duci pe picioare la camera de garda.

nu m-am simtit in stare s-o fac si urasc seringile si doctorii.

trebuie sa imi pun un reminder sa incerc pe cit posibil sa nu mor singura ca e total nashpa sentimentu.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen