"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

13.04.08

portocala mecanica reloaded

A fost o zi plina de discutii despre sensul vietii, conditia umana, sintem reciclabili sau nu, ce face clickul sa clickuiasca si oare putem schimba ceva, la nivel de individ si implicit la nivel de societate, zi care nu se putea termina decit seara tirziu, fara somn, cu dorinta de a vedea un al doilea film dupa The Air I breathe (asta daca ai chef de filozofie pe tema vietii si a mortii si asupra alegerilor pe care le facem. exemplificare mai jos)



Deci dupa un film 2007, derulind lista de titluri in sus si in jos pe quicksilverscreen, ochii mi-au cazut pe A Clockwork Orange si am facut un mic experiment avindu-ma pe mine ca subiect. L-am revazut dupa 20 si ceva de ani. Cum l-am perceput atunci cum il percep acum, ce mesaj mi-a transmis atunci ce imi transmite acum?! In ciuda trecerii timpului, am descoperit cu surprindere, ca fondul impresiilor si trairilor a ramas acelasi. Ca normal, stiind subiectul si nemaiexistind surpriza plotului am fost atenta la detalii, decor, costume, atmosfera, cadre si altele, asta nu m-a surprins deloc. Faptul ca fondul este acelasi, ma bucura imi dovedeste ca nu m-am schimbat prea mult si ca baza ideilor mele despre lume si viata a ramas aceeasi.

Yes lads I'm feeling fine!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen