"The most terrifying fact about the universe is not that it is hostile but that it is indifferent; if we can come to terms with this indifference, then our existence as a species can have a genuine meaning. However vast the darkness, we must supply our own light." Stanley Kubrick

22.04.08

bloggaiala

azi noapte am umblat din blog in blog... pe unele am zabovit mai mult, pe altele mai putin, pe unele le-am salvat in bookmarks (cica, imi zice vista asta cretina in romana, ca se cheama semne de carte..asa o fi, fah...da io tot cum vreau eu le zic si bishti mai incolo)
unele de -a dreptul interesante, altele asemanatoare unor sezatori literare cu iz de piatza, unde intre doua vorbe si un sughitz se precupetzesc protagonistii mai dihai ca pe forumul guerrilla.
azi de dimineatza am reluat periplul si am descoperit alte locuri si alti oameni...locuri de revizitat, locuri de ocolit.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen